min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 29. august 2010

En solfylt søndag.

Før jeg ble mamma likte jeg ikke søndager...det var kun en dag der alt var stengt, og dagen før man måtte tilbake til skole eller jobb.
Men etter lille diamant kom til verden er søndager herlig...masse tid til kos og mulighet til kun å gjøre det vi har lyst til.



I dag dro vi til byen en liten tur..ruslet rundt og så på båter til lille diamant store glede.
På skanskekaia her i Ålesund står disse...de skal fortelle og vise litt av historien..og jeg synes de er kjempestilige.



Solen skinte herlig i dag, og først nå begynner vi se tendens til at skyggene kommer.
Sånne dager er uvurderlige og jeg er så glad for alle dagene vi kan få med solskinn. livet føles lettere og skinner solen..så skinner vi..iallefall med godt humør og photoshop;)



Verdens fineste luring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar