min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

søndag 22. august 2010

En ny hverdag

Morgendagen er dagen for endringer...for meg selv.

Det farlige med å ha på seg tights til alt...er at man ikke merker at man legger på seg....HÅPER det er flere der ute i bloggverden som har samme erfaringer.
Så etter en del motivasjonstanker og mangel på passende jeans så er det på tide med en effektiv start og en ny hverdag.

Jeg starter med en suppekur som renser kroppen og som skal sette meg igang med en pangstart som forhåpentligvis vises på både vekt og bukser. Ser ikke særlig appetittelig ut, men jeg droppet tomatene og da smakte det faktisk ok...



Samtidig med dette kjenner jeg at energi er noe som mangler i casa a la diamant...og nå skal det trenes. Med alt som skjer rundt oss har jeg hverken tid eller ork til å gå på treningssenter. Derfor skal Lillian fra "the biggest looser"få losse meg igjennom en 30 dagers intensiv trening.



Jeg skal klare dette, og med å annonsere det på bloggen min MÅ jeg bare klare det:)

Hurra for nye begynnelser!

2 kommentarer:

  1. samme suppa som sist????? da er den nydelig;o))))
    Lykke til med resten av dagene....

    SvarSlett
  2. Tights er farlig!! Jeg må også ta meg sammen nå, var veldig flink før ferien. Men har falt tilbake til gamle (u)vaner nå og det går ikke. Lykke til :) og så snakkes vi vel i morra :)

    SvarSlett