min blogg om et annerledes familieliv..foto..reiser i inn og utland...drømmer..tanker..vår lille familie.

mandag 23. august 2010

Kjærligheten seirer..

Første dag i mitt "nye" liv er unnagjort...og det føles ok..

Men en liten diamant som springer rundt og skal gjøre som mamma, og en samboer som sitter og humrer når jeg prøver utføre mine 30 med trening...kjenner jeg at det her skal gjøres når jeg er alene hjemme...



...så jeg laget til blomster hjemme etter halvparten av Jillians treningsprogram var unnagjort...



Mammaen min er en god støtte i alt som foregår rundt oss nå,og i dag fikk jeg roser med henne..Jeg elsker min Ilva vase..

Mamma kjenner meg godt og vet at dette går mer inn på meg enn hva jeg uttrykker...jeg føler meg sterk enda og vet at det vi gjøre er mer enn riktig...men det er tøft og det er og blir en tøff kamp...føles litt som David mot Goliat.

Uten at jeg skal skrive for mye her kommer vi nok til å skape historie i rettsystemet framover..
Jeg sa for litt siden at dette her gir jeg meg ikke på...koste hva det koste vil...og det mener jeg fremdeles...

.....skatten vår er verdt hver en krone.

Skulle det nok engang gå feil vei så vet jeg iallefall at alle veier er prøvd ut og at vi kjempet for rettferdigheten og for ett lite hjerte...

Børudgjengen var min favorittmusikk når jeg var lita, og sangen som har betydd mye og enda mer nå har ett nydelig refreng..

"Kjæligheten seirer, overvinner alt,
kjærligheten håper, og den tåler alt,
ondskapen må vike, hatet smeltes ned,
jeg vil velge livet,
jeg vil velge Kjærlighet"

Min familie er min kjærlighet..



Jeg er overbevist om at kjærligheten seirer tilslutt og det gode vinner fram..

2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord jenta mi:o)og ja jeg vet du har det tøft no.....men vi kommer nok til å kjenne på at det blir enda tøffere,men dette klarer vi. Du vet hva vi kjemper for og vi er mange som er her for deg og som børudgjengen alltid har sunget for deg Kjærligheten seirer og det ser vi i all vår framferd...Stå på,- en dag vil vår lille skatt sitte på fanget til tante og fortelle hvor gla han er i henne og lille diamant.....og vise hvor gla han er for at tante ikke ga seg:o)))))

    SvarSlett
  2. Hei Frøken Diamantus :-)

    Tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg, og jeg er helt enig med du, man skal vise sine ekte følelser, og i våres situasjon var ikke fødselen(e) noen drømmesituasjon. Sånn er det bare, og jeg syntes det er bra at andre vet at det ikke er bare, bare, alltid :-)

    Jeg er ikke helt sikker på hvilken kamp dere går i møte, eller er midt oppi, men jeg ønsker deg Lykke til, du virker som en herlig person!

    Legger meg også til som følger :o)

    Ha en fin dag, klem fra meg!

    Ps. Lykke til med shreddingen, jeg gikk på den i 16 dager og det ga virkelig resultater!! MEN, hold barn og mann unna ;-) Hehehe

    SvarSlett